Ingeschreven voor de jubileumtocht maar geen e-mail ontvangen?

Vandaag (23 juni) werden wij geinformeerd dat er sinds 11 juni geen e-mails van inschrijvingen voor de jubileumtocht werden verzonden. Normaliter gaat voor elke aanmelding een e-mailbevestiging naar de aanmelder zelf en naar inschrijving@delat.nl.

Sinds 11 juni kwamen er echter geen e-mails meer door. Het lijkt erop dat dit is ontstaan door aangescherpte veiligheidsinstellingen van Google (wij gebruiken Google forms voor de aanmeldingen). 

Als het goed is de situatie nu weer hersteld. Zojuist hebben we handmatig alsnog de niet verzonden e-mails van de afgelopen periode laten verzenden. Als u dus met circa een week vertraging de bevestigingsmail heeft ontvangen, weet u nu waardoor het komt.

Voor mensen die vanaf nu inschrijven en toch onverwacht geen e-mail ontvangen kunnen er 2 zaken aan de hand zijn:

  • u heeft een typfout gemaakt in uw e-mailadres waardoor de bevestigingsmail niet goed is aangekomen
  • er is onverhoopt toch nog steeds een probleem met de e-mailberichten

Krijgt u onverwacht geen e-mailbevestiging (kan wel meerdere minuten duren), laat het ons dan weten op inschrijving@delat.nl, zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is.

Veel succes met de voorbereidingen!